Π.Ν.Ο. Αποκατάσταση της αλήθειας
- nikostziranis
- Sep 15
- 2 min read
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
15 Σεπτεμβρίου 2025
Με το Α.Π. 158 έγγραφο της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αιτήθηκε κοινό έλεγχο από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΝΑ.Ν.Π. στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία «ΜΥΚΟΝΟΣ», «ΔΙΑΓΟΡΑΣ», «ΑΡΙΑΔΝΗ» «BLUE STAR I» & «ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ» έγγραφο το οποίο επισυνάπτουμε.
Αφορμή για το αίτημα αυτό ήταν τα πολλά τηλεφωνήματα που δέχτηκε η ΠΝΟ από συναδέλφους των ανωτέρω πλοίων, αλλά και το με Α.Π. 78 έγγραφο της ΠΕΑΘΕΝ, όπου αναφερόταν στις μη καταβληθείσες αμοιβές εξπρές δρομολογίων στα ανωτέρω πλοία (επισυνάπτεται), το Α.Π. 007 έγγραφο της ΠΕΕΜΑΓΕΝ με θέμα «μη ορθή καταβολή των εξπρές δρομολογίων» (επισυνάπτεται), το Α.Π. 297 έγγραφο του ΠΣΟΑΕΝ με θέμα «έλεγχος καταβολής εξπρές δρομολογών και υπερωριών στα ανωτέρω πλοία» (επισυνάπτεται) και τέλος το από 06.08.2025 έγγραφο ΠΕΠΤΕΝ με θέμα «Μη καταβληθείσες αμοιβές εξπρές δρομολογίων» (επισυνάπτεται).
Σε συνέχεια των ανωτέρω ξεκίνησαν οι μεικτοί έλεγχοι των Λιμενικών Αρχών, Τμήμα Ελέγχου ΠΝΟ και Προέδρων πρωτοβάθμιων Οργανώσεων για να αποκατασταθεί το ζήτημα της ορθής καταβολής των εξπρές δρομολογίων.
Η αποκατάσταση ξεκίνησε από το Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE STAR I», στη συνέχεια την Κυριακή 31 Αυγούστου 2025 πραγματοποιήθηκε κοινός έλεγχος στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» όπου συμμετείχαν το Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης, το Τμήμα Ελέγχου ΠΝΟ, ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΑΘΕΝ, ο Πρόεδρος της ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ο Πρόεδρος του ΠΣΟΑΕΝ, ο Πρόεδρος της ΠΕΝΗΗΕΝ, ο Πρόεδρος της ΠΕΦΕΝ και ο Πρόεδρος της ΠΕΠΤΕΝ, όπου και δόθηκαν στο πλήρωμα 9 (εννέα) καταβολές επιπλέον εξπρές δρομολογίων για τον μήνα Ιούλιο & Αύγουστο και ακριβώς έτσι συνεχίστηκε η διαδικασία και για τα υπόλοιπα πλοία.
Και ξαφνικά μετά από όλη αυτή τη διαδικασία που προκύπτει από τα έγγραφα αλλά και από τα αποτελέσματα των αποκαταστάσεων από πλοίο σε πλοίο, εμφανίζεται την Παρασκευή 12.09.2025 το απόγευμα, ο συνήθης ύποπτος Αντώνης Νταλακογεώργος, να εξαγγέλλει κινητοποιήσεις για το Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ», για το οποίο, όπως προαναφέραμε ότι έγινε και στα άλλα δύο πλοία, είχε δρομολογηθεί ήδη η αποκατάσταση για την καταβολή των εξπρές δρομολογίων.
Γνωστή η τακτική του να σηκώνει κουρνιαχτό και μέσα από αυτή τη διαδικασία να προσπαθεί να καρπωθεί ο ίδιος τη δουλειά που γίνεται από την ΠΝΟ και από πρωτοβάθμια σωματεία, Όσο κι αν υποτιμά τους Ναυτεργάτες, οι συνάδελφοι μας έχουν και νου και κρίση αλλά πάνω από όλα γνώση για το παρελθόν και την πορεία όλων μας.
Capt. Εμμανουήλ Τσικαλάκης Γενικός Γραμματέας Π.Ν.Ο.
Υ.Γ 1.: Η απάντηση στη γελοιότητα που αναφέρεται στις αγωνιστικές ανακοινώσεις του Νταλακογιώργου, ότι ο ίδιος αποτελεί τον αγωνιστικό πόλο που δημιουργείται στο ναυτεργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, μία είναι η απάντηση «Αντώνη μετά από 40 χρόνια σύμπλευσης και συμπόρευσης με τα φιλαράκια σου, λίγο αργά θυμήθηκες τον αγωνιστικό πόλο που διαφημίζεις».
Υ.Γ.2: Σου αναγνωρίζουμε όμως ότι μπροστά στο αδιέξοδο και στην περιθωριοποίηση που έχεις βρεθεί, ομολογείς ότι τα προηγούμενα 39 χρόνια δεν είχες σχέση με τους αγώνες και τα συμφέροντα των Ναυτεργατών, κάτι το οποίο όλοι γνωρίζουν




Comments